Netflix va oferi abonamente mai ieftine?

netflix

Faptul că Netflix își va scumpi abonamentele și îi va taxa pe „paraziți” nu le-a picat prea bine utilizatorilor. Într-o piață în care competiția începe să fie simțită, gigantul streaming încearcă să găsească o soluție care să împace toate taberele, și pare că împrumută strategia adoptată de nume ca Disney Plus și YouTube. În cadrul unei ședințe, CEO-ul Reed Hastings a luat în calcul introducerea unor abonamente mai ieftine, dar care se bazează pe reclame, iar opțiunea va fi pusă la punct și analizată în decursul următorilor doi-trei ani.

Hastings a menționat că sistemul ăsta de reclame i se pare inutil de complex, afirmându-și interesul pentru modele de subscripții cât mai simple cu putință, dar a recunoscut că ideea de a le oferi utilizatorilor cărora nu le pasă prea mult de ad-uri posibilitatea de a plăti mai puțin are foarte mult sens.

Netflix se află momentan într-un impas

Chestia asta are sens pentru Hastings, dar are sens și pentru tot ceea ce înseamnă Netflix. Cu nume ca HBO Max, Disney Plus și Amazon Prime, compania a cam fost în pierdere. În primul trimestru al acestui an, în jur de 200 de mii de abonați au dispărut în neant, iar asta pe diverse motive: competiție puternică, imposibilitatea extinderii în anumite teritorii și parazitarea conturilor. De fapt, 222 de milioane de familii (households) plătesc pentru abonamentele serviciului de streaming, dar peste o sută de milioane de utilizatori împart în stil free real estate acele conturi.

CEO-ul companiei a clarificat faptul că abonamentele ad-supported for fi introduse sub formă de tiers, deci cei care plătesc abonamentele full nu vor fi invadați de reclame. În plus, este specificat că Netflix nu îți va urmări activitatea pentru a-ți oferi reclame personalizate. În schimb, platforma va acționa doar ca un publisher, „spre deosebire de alți competitori”.

 

via zonait

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.